کیف پول تتر چیست؟

۲ بازديد

کیف پول تتر چیست؟ در این مقاله قصد داریم به آموزش ساخت کیف پول تتر بپردازیم. باحتمال قوی بارها برای ما پیش اومده که میخوایم خرید تتر از یک صرافی ایرانی انجام بدیم، ولی بدلیل مشکلات و تحریم های بین المللی علیه کشورمون نمیخواستیم این تتر رو مستقیم از صرافی داخلی به یک صرافی خارجی انتقال بدیم.

در چنین شرایطی بهترین کار اینکه ابتدا تتر رو بخریم و بعدش اون رو به یک کیف پول انتقال بدیم و در نهایت هم اون رو به صرافی مد نظرمون انتقال داده و خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو باهاش انجام بدیم.

شاید برای شما این سوال پیش بیاد که چرا کیف پول تتر میتونه موضوع مهمی باشه و چرا ما باید صفر تا صد کیف پول یک استیبل کوین مثل تتر رو بدونیم؟ در جواب باید بگیم که ارز تتر در بین تریدرهای حرفه ای بازار اهمیت خاصی داره و دلیل اون هم بخاطر این هستش که این ارز قیمت ابن ارز قیمت ثابتی داره و بهترین راه برای در امان موندن از بالا پاینن های بازار ارزهای دیجیتال هستش.

حالا همین ارز تتر بر بستر بیش از 11 شبکه هستش که هر شبکه ادرس مخصوصی داشته و انتقال مستقیم از هیچ شبکه ای به شبکه دیگه امکان پذیر نیستش. بنابراین با یک انتقال اشتباه میتونید دارایی های خودتون رو به کل از دست بدین یا برای برگردوندنش مجبور بشین کلی هزینه بپردازین. بنابراین توصیه میکنیم حتما با شبکه های تتر و نحوه ساخت کیف پول تتر آشنایی پیدا کنین.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.